fredag 16 maj 2014

Engelska - läsprojekt

Jag tycker att jag har tagit bra ansvar under tiden vi jobbat med detta. Jag har jobbat på rätt bra, tycker jag, och alltihop har gått bra. Ibland kanske jag inte jobbat så bra, men i helheten så har jag det. 

Jag har bara översatt låttexter så jag har blivit lite bättre på att läsa och skriva, och lyssna eftersom jag lyssnade på låtarna och följde med i texten samtidigt. Jag har även blivit bättre på att ta ansvar för att jobba och sköta mitt arbete. 

Det blir lite långtråkigt att jobba med bara detta hela tiden, och jag tror att det kan ha lett till att jag ibland inte jobbade så bra, men det är ett ganska så bra sätt att jobba tycker jag. Man får bestämma själv hur svårt man vill ha det och lite vad man ska göra och så. Men som sagt, i längden tröttnar man lite på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar