lördag 26 april 2014

Dag 9

Att detta var sista dagen var till den största delens skönt och bra, men jag kommer nog sakna detta lite grann. Att praoa har varit uttröttande men samtidigt kul och intressant. Det har varit tråkigt och jag har lärt mig mycket.
Jag vet hur en mataffär fungerar (ungefär) och hur man gör. Det har varit lärorikt, och jag har fått en inblick i det vuxna livet.

Idag har jag och Felicia packat upp varor i mejeriet till den största delen. Vi plockade även upp två vanliga vagnar med varor och vi avslutade dagen med att fronta. Dagen har alltså sett ut som vanligt.

Innan vi fick gå hem så fick vi en belöning av vår handledare. Vi fick plocka olika påsar med godis, en påse chips och en flaska läsk. Jag kan ju erkänna att jag blev rätt så glad över det.
Plötsligt var två veckor av till den mesta delen tråkigt slit värt alltihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar