torsdag 24 april 2014

Dag 8

Jag fick prova på något nytt idag. 

Min första arbetsuppgift var att fylla på en avdelning av frukt och grönsaker, och även att fixa till så att det såg snyggt ut. Det var något nytt, och kul som omväxling. 
Jag var tvungen att memorera alla grönsaker och frukter och sen gå till kylen och sätta alla varor på en vagn. Därefter skulle jag köra ut den och fylla på allt. 
Det var lite kruxigt att komma ihåg allt, och utan Felicias hjälp hade jag säkert glömt hälften. 

Resten av dagen bestod av att plocka upp varor - som vanligt. 
Jag känner att det blir lite enformigt att skriva, hela tiden plockar jag upp varor. Men det är även så det är i verkligheten, lite enformigt, och det har gjort att det är lite tråkigt. 

Imorgon är den sista dagen, och det känns till den mesta delen skönt. Det har varit rätt så uttröttande att jobba åtta timmar fem dagar i veckan, och det känns i kroppen. Att det var ett lov mellan veckorna var tur, annars hade jag varit helt slut i kroppen efter två veckor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar