torsdag 10 april 2014

Dag 4

Det var i alla fall inte något som gick fel idag.

Inget tappat (som jag kommer på i alla fall), jag har bara vält lite städmedel på hyllan. Det var ju inte så farligt.

Hela denna dagen gick åt till att packa upp olika varor, precis som dom andra dagarna. Om vi inte får göra något annat snart så tror jag att det kommer bli långtråkigt nästa vecka som jag ska vara där.
Jag skulle vilja se lite hur det går till i charken och kanske i kassan, det skulle vara kul. Under de dagar som jag varit här hat jag redan lärt mig hur man packar upp och hur man frontar.

Imorgon är i alla fall sista dagen för denna veckan, vilket är skönt. Jag tycker att det blivit lite enformigt, och för att det inte ska bli långtråkigt kan det nog vara bra att få en paus från arbetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar