måndag 7 april 2014

Dag 1

Idag kan man säga att turen inte direkt var på min sida.

Den första timmen på ICA gick väldigt bra. Jag skulle fronta (sätta varorna längst ut), och den första raden med hyllor gick bra.

Sen kom den andra timmen.

När jag kom till den andra raden så var den full av flaskor med oljor. När jag frontade så stötte jag till en flaska med olja med armen, och den ramlade ner. Så klart gick den sönder och det rann ut olja på en stor del av gångens golv.
Så, jag fick springa och hämta papper och torka upp all olja, och sen fortsatte jag att fronta bland oljorna. Jag kan ju säga att jag var lite orolig över att välta en flaska till...

En annan sak gick lite snett, och det var när jag välte ut mitt glas med vatten på rasten på eftermiddagen. Som tur var så var det bara jag och Felicia i rummet, så ingen såg det.

Dagen gick bra, och jag plockade upp och fyllde på varor och frontade hela dagen. Jo, men sen råkade jag välta ner en deoderant, två små tetrapack med dricka, kattmat, knäckebröd och säkert några fler saker som jag inte kommer ihåg just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar